سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون تجاری ودکوراسیون فروشگاه

 

دکوراسیون فروشگاه  یک پدید? کاملا گیرا ست که بر طیف گسترده ای از کسب و کارها تاثیر می گذارد. در این فضاهای تجاری مانند دفاتر، رستوران ها، لابی ساختمان ها و فروشگاه ها طراحی و چیده می شوند. در دکوراسیون فروشگاه می توان یک فضا را برای نشان دادن یک پیام خاص و یا صرفا برای راحتی کار کردن و حرکت در آن، طراحی کرد.

 

دکوراسیون تجاری ودکوراسیون فروشگاه

طرح های دکوراسیون مدرن

با طرح های دکوراسیون مدرن می توان هر فضای تجاری را مدرن و جدید نشان داد. گرچه اصطلاح "مدرن" ممکن است زمان حاضر را مد نظر قرار دهد، اما دکوراسیون مدرن در واقع سبکی است که از اواسط قرن بیستم روی کار آمده است. این طراحی به شدت حول محور موادی مانند فولاد ضد زنگ و پلاستیک می چرخد و بر اشکال هندسی و رنگ های مینیمالیستی تاکید دارد. دکوراسیون مدرن در یک دفتر می تواند محل کار را در چشم مشتریان مرتب و حرفه ای نشان دهد؛ یک فروشگاه با فضای مدرن می تواند به خریداران را از خریدشان مططمئن کند.

* استفاده خلاقانه از نور *

نور اساسی ترین ابزار طراح های تجاری است. یک طراح ماهر می تواند با دستکاری نور طبیعی و مصنوعی، حالت، رنگ یا روشنایی دلخواه را ایجاد کند. طراح می تواند با هدایت نور طبیعی از طریق پنجره های سقفی یا درب های شیشه ای، فضای فروشگاه را باز و با روح نشان دهد و ترس از فضاهای بسته که در راهروهای بدون پنجره فروشگاه ها گریبان گیر مشتری ها می شود را از بین ببرد. دفاتر با نور طبیعی محیط های شادتری به نظر می رسند، در نتیجه باعث افزایش بهره وری بیشتر می شوند. یک طراح تجاری می تواند با استفاده از چراغ های رنگی مختلف در لابی ساختمان، رستوران یا مغازه، فضا را به بخش های مختلف تقسیم کند به این ترتیب که بخش نور مخصوص به خود را داشته باشد.

* طراحی موضوعی *

طراحان تجاری در طراحی فضاها از تم ها و موضوعات مختلف استفاده می کنند. فروشگاه ها و رستوران ها اغلب از تم هایی استفاه می کنند که دربار? محصولات است که در آن فروشگاه به فروش می رود و همچنین مربوط به سبک غذایی است که در آن رستوران سرو می شود. به عنوان مثال، دکوراسیون فروشگاه در یک رستوران ایتالیایی به طور طبیعی به سمت طرح های مدیترانه ای با کاشیهای اسپانیایی، دیوارهای گچی و سنگی و نور های روشنایی می رود. یک فروشگاه عرضه محصولات کمپینگ می تواند از طرح های روستایی با استفاده از چوب های خام قهوه ای تیره و سبز در طرح استفاده کند.

* طرح های رنگی شرکتی *

طراحان تجاری برای اینکه آگاهی از برند را افزایش دهند می توانند رنگ ها یا عناصر طراحی برند یا لوگوی شرکت را برای طراحی خودشان وام بگیرند. به همین دلیل است که بیشتر رستورانهای زنجیره ای ظاهر مشابهی دارند. هماهنگی با طرح رنگی استاندارد، به طراح این امکان را می دهد که خلاق باشد، و در عین حال تضمین می کند که نتیجه نهایی هرچه باشد، ظاهر آن مکان تجاری، همیشه برند را به مشتریان یادآوری خواهد کرد.